הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2007 1:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  קניתי את ה harox6
נושא: קניתי את ה harox6 תאריך: 12/1/2007 1:52:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא

תמורה לכל שקל שמשלמים חברה אתמול דרסתי אתם כל מכשול בחורשים כולל הסינגל של המצפה קפצתי איתם מטר וחצי פשוט אין מילים דבוקות לאדמה בסנגלים ולא משנה מה המיהרות זה פשוט מדהים


חזרה לפורום