הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2007 6:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי בריידס עם תוכן  הילוכים קופצים
נושא: הילוכים קופצים  תאריך: 12/3/2007 6:32:00 PM
מחבר/ת: אבי בריידס

יש לי AM K2 . הבעיה היא עם ההילוכים שקופצים ושרשרת שלא מוכנה
לבחור או להתיישב בהילוך . זה קורה בעיקר עם ההילוכים הספציפים לעליות קשות
אבל לא רק . גלגלי השיניים תקינים וחדשים יחסית . השרשרת היתה
קודם HG 53 תקינה אבל הוחלפה בנסיון לעלות על הבעיה לIG 31 צרה וחדשה .
קצת עזר אבל לא לגמרי . (כמובן נקיות ומשומנות ).
במקור ה B.B. היה 113 מ"מ הוחלף מזמן ל118 .
האם לדעתכם קו השרשרת שהשתנה ב 2.5 מ"מ כל צד הוא הגורם ??
המערכת היא של 9 הילוכים עם מעביר אחורי -LX .

תודה מראש .


חזרה לפורום