נושא: הילוכים קופצים תאריך: 12/3/2007 6:32:00 PM
מחבר/ת: אבי בריידס
יש לי AM K2 . הבעיה היא עם ההילוכים שקופצים ושרשרת שלא מוכנה לבחור או להתיישב בהילוך . זה קורה בעיקר עם ההילוכים הספציפים לעליות קשות אבל לא רק . גלגלי השיניים תקינים וחדשים יחסית . השרשרת היתה קודם HG 53 תקינה אבל הוחלפה בנסיון לעלות על הבעיה לIG 31 צרה וחדשה . קצת עזר אבל לא לגמרי . (כמובן נקיות ומשומנות ). במקור ה B.B. היה 113 מ"מ הוחלף מזמן ל118 . האם לדעתכם קו השרשרת שהשתנה ב 2.5 מ"מ כל צד הוא הגורם ?? המערכת היא של 9 הילוכים עם מעביר אחורי -LX .
תודה מראש .
|