טקסט הודעת פורום
12/3/2007 7:14:00 PM
עמיקם מדר
מתלבט בין זוגות האופניים האלו
נושא:
מתלבט בין זוגות האופניים האלו
תאריך:
12/3/2007 7:14:00 PM
מחבר/ת:
עמיקם מדר
giant trance3
marin east peak
אשמח מאד לקבל עזרה , סגנון הרכיבה הוא שבילים וקצת סינגלים
תודה מראש
חזרה לפורום