הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2007 11:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  גם לי קרה אותו דבר!
נושא: גם לי קרה אותו דבר! תאריך: 12/4/2007 11:44:00 AM
מחבר/ת: רומן ל

האמת לא בגלל נפילות או משהו, אני רוכב סינגלים טכניים וכנראה כשירדתי מאחד הסלעים בברוטליות, שכחתי לקום ובשל כך התעקם האוכף של WTB (מקורי שבא עם אופניים).
זאת אומרת ירדתי ירידה ברוטלית בישיבה על אופנייים ואוכף סבל את המכה של הירידה. אני לא הרגשתי שאוכף התעקם כי אופניים ש"מ ורק שמתי לב לזה מאוחר יותר.
הייתי בחנות ואמרו לי שאין מה לעשות, אלה רק להחליף, כי אי אפשר לתקן אותו.
עכשיו אני עם אוכף של בונטרגר, בנתיים טפו טפו.


חזרה לפורום