נושא: חורשים - פריצות לרכבים תאריך: 12/4/2007 1:26:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט
ביום שבת האחרון בשעות צהרים הומות באדם נפרצו 3 מכוניות, בינהן שלי, בכניסה ליער חורשים. ה-ק-פ-י-ד-ו ל-א ל-ח-נ-ו-ת ש-ם הייתי שמח לדעת היכן ניתן לחנות בביטחה באיזור (בשעות הרכיבה שלי השער לישוב חורשים בדר"כ סגור)
תודה
|