נושא: יש לי בעיה די רצינית, אשמח לעזרה תאריך: 12/4/2007 5:01:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ
גיליתי היום כשטיילתי שיש לי בעיה קשה עם דרופים גבוהים. כשאני קופץ דרופים נמוכים אין לי בעיה ואני עובר אותם מהר. הבעיה שלי היום הייתה שהיה לי דרופ (בערך בגובה מטר) שניסתי כמה פעמים וכל הזמן התרסקתי ברגע שנחתתי. אני יודע שזה לא ממש מסובך לעבור אותו כי חבר שלי הצליח ושנינו באותה רמה פחות או יותר. יכול להיות שהסיבה לקח היא הדגם שיש לי של האופניים (Specializd HardRock) כי לחבר שלי יש אופניים יותר רציניות. אם הבעיה היא לא באופניים איך אני יכול להתאמן ומה אפשר לעשות כדי לקפוץ דרופים טוב יותר? תודה מראש אורי :)
|