טקסט הודעת פורום
| 12/4/2007 5:35:00 PM |
|
נושא: נשמה-אני את זה גם הבנתי בדרך הקשה תאריך: 12/4/2007 5:35:00 PM
מחבר/ת: עמרי גולן
אפשר פשוט להחנות בקיבוץ (לפני הפניה שמאלה) ואז לפדל לגבעה שם-אחלה דרך להתחמם לפניי רכיבה-מקווה שתראה ימים טובים יותר על האוכף-מקווה שעזרתי לך :)
|
חזרה לפורום |
|
|