הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2007 5:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמרי גולן עם תוכן  נשמה-אני את זה גם הבנתי בדרך הקשה
נושא: נשמה-אני את זה גם הבנתי בדרך הקשה תאריך: 12/4/2007 5:35:00 PM
מחבר/ת: עמרי גולן

אפשר פשוט להחנות בקיבוץ (לפני הפניה שמאלה) ואז לפדל לגבעה שם-אחלה דרך להתחמם לפניי רכיבה-מקווה שתראה ימים טובים יותר על האוכף-מקווה שעזרתי לך :)


חזרה לפורום