נושא: בקשר לקפיצת דרופים תאריך: 12/4/2007 6:57:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
בקשר לקפיצות צריך לדעת שני דברים חשובים הדבר הראשון הקופץ צריך לשמור על גלגל קדמי כמה שיותר למעלה בדרוף עצמו ברגע שהגלגל הקדמי מגיע לתחילה של הדרוף אתה פשוט צריך לרים את הכידון כמה שיותר למעלה ויצור קו ישר עד שהגלגל האחורי יורד גם מהדרופ ואז אתה מקטין את הנחיתה על הבולם הקדמי ואנתה מונע זריקה הפוכה מהבולם לכידון וכל הפעלוה הזות נעשת שאתה עומד על הבדאלים ואסור לשבת על הכסא כי לא יהיה לך אחיזה ומומלץ לשמור על הגוי ישר בזמן הנחיתה ומומלץ לבוא במהירות כמובן לתחשב ברמה שלך ובגובה של הדרוף והסיום שלו אני אישית קופצ :cool: באופניי פרי רייד של הארו מאוד מומלץ צריך בולם בעל מהלך לפחות 150 ותשמור על עצמך
|