הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2007 7:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  חברה זהירות
נושא: חברה זהירות תאריך: 12/4/2007 7:07:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא

:cool: משהו יותר מסוכן מגניבת רכבים שם בשישי האחורן נהגו בצורה מסוכנת ובלי לתחשב ברוכבי האופניים כל מיני טרקטורונים וטנדרים ובלי לדפוק חשבוןן הם פשוט מסוכנים חברה בנקודת המפגש הראשונה של חורשים שם לזהר ממש לזהר אפילו בין העצים נכנסו ובתכלסת חורשים זה המקום הכי טוב שאפשר לרכב בו בכל אזור המרכז לא נתן לאף אחד למנוע מאיתנו להנות תהנו


חזרה לפורום