הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2007 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תם עם תוכן  דגריזר וניקוי שרשרת
נושא: דגריזר וניקוי שרשרת תאריך: 12/4/2007 7:17:00 PM
מחבר/ת: תם

היום נקרע לי השרשרת והיא חדשה מהשקית!!!
רציתי לדעת אם זה יכול להיות מהבוץ או שהשרשרת לא נקייה?
וגם רציתי לשאול אם דגריזר זה חומר שמזיק לשלדה והאם יש לכם נסיון עם המנקה שרשרת של פארק טול.


חזרה לפורום