טקסט הודעת פורום
| 12/4/2007 7:17:00 PM |
|
נושא: דגריזר וניקוי שרשרת תאריך: 12/4/2007 7:17:00 PM
מחבר/ת: תם
היום נקרע לי השרשרת והיא חדשה מהשקית!!! רציתי לדעת אם זה יכול להיות מהבוץ או שהשרשרת לא נקייה? וגם רציתי לשאול אם דגריזר זה חומר שמזיק לשלדה והאם יש לכם נסיון עם המנקה שרשרת של פארק טול.
|
חזרה לפורום |
|
|