הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2007 9:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדן בלבלה עם תוכן  WD-40
נושא: WD-40 תאריך: 12/4/2007 9:37:00 PM
מחבר/ת: עדן בלבלה

יש בעיה לשמן עם WD-40 את האופניים?


חזרה לפורום