טקסט הודעת פורום
12/4/2007 9:37:00 PM
עדן בלבלה
WD-40
נושא:
WD-40
תאריך:
12/4/2007 9:37:00 PM
מחבר/ת:
עדן בלבלה
יש בעיה לשמן עם WD-40 את האופניים?
חזרה לפורום