הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2007 11:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ליבוביץ עם תוכן  לא זו הבעיה שלי...
נושא: לא זו הבעיה שלי... תאריך: 12/4/2007 11:03:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ

את המהלך הזה אני דווקא כן עושה טוב בזמן הקפיצה ונחתתי עם שני הגלגלים ביחד על הרצפה אבל אני חושב שמהמכה עצמה האופניים שלי פשוט זרקו אותי כי לא עמדו בעומס. האם זה הגיוני?


חזרה לפורום