טקסט הודעת פורום
| 12/5/2007 2:52:00 PM |
|
נושא: OK תודה... האם.....? תאריך: 12/5/2007 2:52:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט
נירית מעט רחוק לי מתחילת המסלול אבל מתן יכול להיות פתרון מעולה. הם יש שער? האם פתוח? אני בדר"כ רוכב פעמיים שלוש באמצע שבוע עם אור ראשון (06:00)?
|
חזרה לפורום |
|
|