הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2007 2:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר קומפורט עם תוכן  OK תודה... האם.....?
נושא: OK תודה... האם.....? תאריך: 12/5/2007 2:52:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט

נירית מעט רחוק לי מתחילת המסלול אבל מתן יכול להיות פתרון מעולה. הם יש שער? האם פתוח? אני בדר"כ רוכב פעמיים שלוש באמצע שבוע עם אור ראשון (06:00)?


חזרה לפורום