הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2007 4:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי קליין עם תוכן  מושג- פצנ´רים
נושא: מושג- פצנ´רים תאריך: 12/5/2007 4:34:00 PM
מחבר/ת: מוטי קליין

1)קשה להילוכים להעלות לשלישי. עד שם הכול טוב
2)נקרעו לי פעמיים פנימיות, בגלל חתח בונטיל!! {אם משהו יכול לחשוב למה חוץ מזה שאולי זה נקרע כשניסתי לנפח..
3)יש לי פנס שעובד על קליק הזזה לאחור.אבל? הוא פרש.. לא עובד
(חפשתי משהו שמקשר לבטריות ולא ראיתי..כן כן החלפתי 4 פעמים בטריות) תודה רבה רבה


חזרה לפורום