הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2007 5:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  לפי דעתי לא!!
נושא: לפי דעתי לא!! תאריך: 12/5/2007 5:04:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

תקשיב ככל שתקפוץ נכון האופניים לא יזרקו וגם שאתה מסיים את הדרוף חשוב מאוד לשמור על זווית אופניים ישרה ברגע שתפנה אותם טיפה הצידה איבדת שליטה ונפלת אז כדאי שתבדוק את זה ויש עוד אפשרות אם הבולם האחורי שלך הוא בוכנה אז כדאי שתבדוק את המהירות ריבאונד שלו כי זה גם משפיע ככל שיחזור מהר יותר אז תאבד שליטה על האופניים מקווה שעזרתי=]!


חזרה לפורום