נושא: תשובה תאריך: 12/5/2007 10:33:00 PM
מחבר/ת: bar sh
עופר שלום במתן ונירית יש שמירה של רכבי סיור 24/7 במתן שווה לך להחנות אחרי הכניסה ישר בצד ימין, יש שם רחוב רחב ששם רוב רוכבי האופניים מחנים , לא רחוק ובתוך הישוב, בנירית אתה יכול להחנות ליד המזכירות או ממש בכניסה לחניון חזי ז"ל , רכב השמירה עובר שם לעיתים מאד תכופות וזה הכניסה ליישוב, זא"ת אין פחד להחנות שם. רק שבאים מוקדם בבוקר לשמור על רמת שקט סבירה על מנת לא להעיר את התושבים. רכיבה מהנה ובטוחה שי
|