הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2007 11:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 12/6/2007 11:23:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

1. כיוון הילוכים יכול לעזור.
אפשר "ללכת" לכאן: http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=346

או ללכת למכנאופן.

2. ונטיל קרוע יכול להיגרם מהכנסה עקומה של הונטיל, או אם השפה הפנימית של החישוק חדה מסיבה כלשהיא. לחץ גבוה? צריך לחץ גבוה מאוד כדי שיגרם קרע, ואז סביר שזה יקרה בזמן הניפוח.
גם הכנסה של ונטיל פרסטה לחור של שרדר עלולה להיות בעיתית.
ולמרות הכל - קרע בונטיל הוא נדיר כסיבה הראשונית. בד"כ הוא נקרע כתוצאה של תזוזת הצמיג אחרי שירד האוויר, או הוצאת פנימית בצורה אגרסיבית.

3. פנס לא עובד - קנה חדש! בסביבות 100 ש"ח אפשר לקנות פנסים לא רעים בכלל!


חזרה לפורום