נושא: ציון לשבח - זה שרות אמיתי! תאריך: 12/6/2007 8:32:00 PM
מחבר/ת: מקס ד
היום באמצא הרכיבה קיבל המנוף האחורי מכה חזקה, ושמתי לב שהוא לא עובד בתקינות, כשהורדתי להילוך ראשון המנוף ניכנס לי בשפיצים! מהר נסעתי לחנות אופן ספורט באשקלון, כשהגאתי משה(בעל החנות) כבר נעל את החנות ועמד ללכת הביתה,ולמרות שמאוד מיהר פתח בישבילי את החנות וביזבז 40 דקות על התיקון, וחסך לי הרבה כסף כי חשבתי שצריך להחליף מעביר. ואחרי כל זה הוא לא לקח ממני שקל! :rating: לסיכום ממליץ בחום על אופן ספורט! :)
|