טקסט הודעת פורום
| 12/6/2007 9:22:00 PM |
|
נושא: תגובה תאריך: 12/6/2007 9:22:00 PM
מחבר/ת: איתי ברקוביץ
אין יותר מדי, לי באופן אישי גופיה טרמית מספיקה. לא לרכב אחרי גשם או במהלך גשם עקב בוץ. החורף היא תקופה טובה לרכב במדבר עקב טמפ´ נוחות וחוסר גשמים. מבחינת האופניים שווה לבדוק גירוז מייסבים (יש כתבות שעוסקות בנושא).
|
חזרה לפורום |
|
|