הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/6/2007 9:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי ברקוביץ עם תוכן  תגובה
נושא: תגובה תאריך: 12/6/2007 9:22:00 PM
מחבר/ת: איתי ברקוביץ

אין יותר מדי,
לי באופן אישי גופיה טרמית מספיקה.
לא לרכב אחרי גשם או במהלך גשם עקב בוץ.
החורף היא תקופה טובה לרכב במדבר עקב טמפ´ נוחות וחוסר גשמים.
מבחינת האופניים שווה לבדוק גירוז מייסבים (יש כתבות שעוסקות בנושא).



חזרה לפורום