נושא: מעבר מקרוס קנטרי לFR/DH תאריך: 12/7/2007 7:12:00 PM
מחבר/ת: אייל מלמן
אני רוכב XC מזה 8 חודשים - מתקדם לא רע. לאחרונה התחלתי למצוא עצמי ברכיבות FR הכוללות דרופים (מטר +) עליות מדרגות וכיו"ב. לאחרונה אף שברתי את הגלגל האחורי. מחפש זוג אופניים שיתאימו לרכיבות קשוחות - דרופים קפיצות (ואולי לנסות קצת מנרה)ועדיין יאפשרו לי אפשרות משקל רלוונטית (15 ק"ג או פחות) לרכיבות all mountain עם החברה בחורשים חורשן וכיו"ב.אגב היום אני רוכב על Marin Mount vision.
|