טקסט הודעת פורום
| 12/7/2007 9:00:00 PM |
|
נושא: יש המון אפשרויות תאריך: 12/7/2007 9:00:00 PM
מחבר/ת: baby x
ספשלייזד אנדורו, SX טרייל, הקלר/נומד, בלר 4X (כמו שיש לי, אופני שרירים ורסטיליים וקלים), KHS AM 1000, אינטנס 6.6, ועוד ועוד.
עכשיו בוא נתחבר לעולם האמיתי וספר על התקציב שלך :)
|
חזרה לפורום |
|
|