טקסט הודעת פורום
12/8/2007 10:32:00 PM
eyal
אבד ספידומטר
נושא:
אבד ספידומטר
תאריך:
12/8/2007 10:32:00 PM
מחבר/ת:
eyal
אבד ספידומטר של סיגמא בתאריך 08/12/07 בדרך בורמה או בגדה הדרומית של נחל כסלון עד בני ברית. מודה מראש למוצא הישר
חזרה לפורום