נושא: את זה כבר ידעתי, תאריך: 12/8/2007 10:57:00 PM
מחבר/ת: רומן א
פשות שהיום נתקלתי במצב שאפילו בעזרת המתאם(אותו אחד שאתה מדבר עליו) אני לא מצליח לחבר, נוצר מצב שהבלם או קרוב מידי לרוטור או רחוק מידי(המרחקים שאני מדבר עליהם הם 2 סנטים לכל כיוון) :mad: :mad: :mad: :dead: :confused:
|