הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/8/2007 10:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן א עם תוכן  את זה כבר ידעתי,
נושא: את זה כבר ידעתי, תאריך: 12/8/2007 10:57:00 PM
מחבר/ת: רומן א

פשות שהיום נתקלתי במצב שאפילו בעזרת המתאם(אותו אחד שאתה מדבר עליו) אני לא מצליח לחבר, נוצר מצב שהבלם או קרוב מידי לרוטור או רחוק מידי(המרחקים שאני מדבר עליהם הם 2 סנטים לכל כיוון) :mad: :mad: :mad: :dead: :confused:


חזרה לפורום