טקסט הודעת פורום
| 12/9/2007 11:22:00 AM |
|
נושא: בחירת אופניים שיכוך מלא תאריך: 12/9/2007 11:22:00 AM
מחבר/ת: ינאי עוזיאל
שלום לכם אני רוכב בעיקר XC לעיתים משלב סינגלים. במסלולים קשים אני רואה שהאופניים שלי מתפקדות פחות טוב מאחרים ( יש לי TREK 4300) לכן חשבתי לשדרג את האופניים ל FULL 5.5 של TREK. מה דעתכם על האופניים הללו?
|
חזרה לפורום |
|
|