טקסט הודעת פורום
12/9/2007 2:37:00 PM
t a
מדרגות הקיסר - מישהו יודע אם ניתן לרכוב שם בתקופה
נושא:
מדרגות הקיסר - מישהו יודע אם ניתן לרכוב שם בתקופה
תאריך:
12/9/2007 2:37:00 PM
מחבר/ת:
t a
האם אפשר לרכוב שם לאחר הגשמים שירדו לאחרונה???
תודה מראש טל
:rating:
חזרה לפורום