הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2007 2:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t a עם תוכן  מדרגות הקיסר - מישהו יודע אם ניתן לרכוב שם בתקופה
נושא: מדרגות הקיסר - מישהו יודע אם ניתן לרכוב שם בתקופה  תאריך: 12/9/2007 2:37:00 PM
מחבר/ת: t a

האם אפשר לרכוב שם לאחר הגשמים שירדו לאחרונה???
תודה מראש טל
:rating:


חזרה לפורום