הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2007 3:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מעשית או חוקית?
נושא: מעשית או חוקית? תאריך: 12/9/2007 3:00:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

להארכת הבולם יש שתי השלכות:
1. הרכבת בולם ארוך מעל המאושר על ידי היצרן תגרום לביטול האחריות.
2. הרכבת בולם באורך שונה מהקיים ישנה את התנהגות האופניים. במקרה שלך אתה מבקש להגביה את האף בער ב50מ"מ, מה שישנה את זוית הראש, למשל, בערך בשתי מעלות, ויגרום להיגוי "מעורפל" יותר, כלומר התחושה תהיה פחות חדה.
זוית הראש כרגע באופניך היא XC קלאסי - 70.5 מעלות. שתי מעלות פחות זה 68.5, שזה עמוק בתחום הAM, אפשר ללמוד לחיות עם זה.

עוד השפעה של הרמת האף היא העברת משקל הגוף אחורה, מה שעלול לגרום להזדקרות האופניים בעליות תלולות, ולאלץ אותך לרכון קדימה כדי לפצות על כך - לא נוח לאורך זמן.

נשאלת השאלה למה להחליף?
הבולם הקיים אצלך הוא בולם בסיסי לגמרי, אולי הפשוט ביותר של יצרן שאיננו מהמובילים. שדרוב הבולם למשהו איכותי ישפר לך את איכות הרכיבה.
אם זה השיקול - נשאלת השאלה למה בולם כל כך ארוך...


חזרה לפורום