נושא: גדי שלום תאריך: 12/9/2007 10:58:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
אנסח בקיצור - לא. אך בבוודאי שתזכה להנחה של 50% בגובה שכר הלימוד, בהתאם לתקנון בית הספר.
(אגב, בקורס המדריכים הנוכחי נמצא רוכב שגם הוא השתתף באליפות עולם) ובנוגע לפטורים מקורסים, אני מציע שתשוחח עם עודד קטש (שחקן איזוטרי לחלוטין שלרא קיבל שום הנחות מאיגוד הכדורסל בנוגע לאימון).
אני חושב שהדיון בנושא מיצא את עצמו מספיק. בהצלחה
|