נושא: גלגל תאריך: 12/10/2007 6:35:00 PM
מחבר/ת: מנור
נמצא גלגל בכוכב יאיר כפי הנראה פורק מאופני קנונדייל.
אני ישמור את הגלגל למשך זמן של כשבוע פלוס מינוס, אם לא ימצא הקורבן עד אז אמכור את הגלגל או אחבר אותו לאופניים שלי..
נ.ב. כל השקרנים והרמאים אל תטרחו לנסות אפילו אני ידרוש פרטים רבים ומלאים לפני שאמסור לכם אותו...
הסלולרי שלי הוא: 0545944943 אימייל: [email protected]
ערב טוב וחג שמח מנור צבי
|