טקסט הודעת פורום
| 12/10/2007 8:15:00 PM |
|
נושא: האחות שלהם - תאריך: 12/10/2007 8:15:00 PM
מחבר/ת: עירית כ
אכן האופניים האלה טובים לכביש וגם לשטח. אני פרסמתי את הגרסה הנשית שלהם למכירה באתר ומבקשת עליהם 900 ש"ח. אם מידע זה עוזר לך..... בהצלחה. :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|