טקסט הודעת פורום
12/10/2007 8:19:00 PM
עירית כ
בקשר להגבהת הכידון
נושא:
בקשר להגבהת הכידון
תאריך:
12/10/2007 8:19:00 PM
מחבר/ת:
עירית כ
מישהו יודע אם אפשר להוסיף משהו שיגביה את הכידון שלי כך שאוכל לרכב בישיבה זקופה? ואם כן בכמה אפשר להגביהו, או אולי אפילו להחליפו?
חזרה לפורום