הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2007 8:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עירית כ עם תוכן  בקשר להגבהת הכידון
נושא: בקשר להגבהת הכידון תאריך: 12/10/2007 8:19:00 PM
מחבר/ת: עירית כ

מישהו יודע אם אפשר להוסיף משהו שיגביה את הכידון שלי כך שאוכל לרכב בישיבה זקופה? ואם כן בכמה אפשר להגביהו, או אולי אפילו להחליפו?


חזרה לפורום