הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/10/2007 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  שאלה בקשר לבולם קידמי
נושא: שאלה בקשר לבולם קידמי תאריך: 12/10/2007 10:00:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

שלום.
יש ברשותי בולם Marzocchi מדגם MZ race.
עד אתמול הוא לא עשה לי שום בעיות ! באמת .. לא הייתה לי מילה אחת רעה להגיד עליו !
בולם עם נעילה .. אפשר לכוון את הקשיחות שלו .. כיוון ריבאונד ..
הבולם הוא 120 mm.
ואתמול בחורשים הייתה לי נפילה שבה הבולם נדפק דיי קשה והלכו לו כנראה השסתומים של האוויר או לא יודע מה .. הוא פשוט ניהיה כמו חמאה ולא הייתה נעילה.
כמובן שהבולם באחריות אז הוא כבר במצמן אבל מה שאני רוצה לשאול ..
אם משהו מכיר את הבולם ויכול להגיד לי מה המגבלות שלו .. ובכללי מה הרמה שלו .. כי לא מצאתי פרטים על הבולם הזה.
תודה מראש.
ידין.


חזרה לפורום