הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/11/2007 9:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון עם תוכן  יישור דיסק- שיטה אפשרית?
נושא: יישור דיסק- שיטה אפשרית? תאריך: 12/11/2007 9:23:00 AM
מחבר/ת: אלון

בוקר טוב,
קניתי לאחרונה קונה קוילר 06 ושמתי לב שהדיסק האחורי עקום במקצת. פעם בסיבוב הוא נוגע באחת הרפידות.
חשבתי על דרך ליישר אותו ורציתי לקבל חוות דעת והערות האם הדבר בכלל ישים.
ניקח נוזל בטמפ´ גבוהה (לדוגמא שמן- 200 מע´), נכניס לתוכו את הדיסק עד חימומו, ולאחר מכן נשים אותו בין שני משטחים ישרים לגמרי (מישהו אמר בלטות?).
מה נק´ הכשל בשיטה? האם צריך חום גבוה יותר על מנת לרכך את הדיסק?

תודה רבה,
אלון



חזרה לפורום