הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/11/2007 10:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  את שניהם אינני מכיר באופן אישי
נושא: את שניהם אינני מכיר באופן אישי תאריך: 12/11/2007 10:28:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

רק מתוך הנתונים:
המהלך קרוב למדי, ואם כבר החלטת שאתה לוקח מזלג כל כך גבוה - זה כבר לא משנה.
הספינר אמו מוגדר כמזלג FR, בעוד הסאנטור XCR מוגדר כבולם XC. מכיון שאופניך מוגדרים כאופני XC, אני לא רואה יתרון בהרכבת בולם FR יעודי.

לשניהם יש מספר גרסאות, וההתרשמות שלי היא שמדובר בכל מקרה בגרסאות הנמוכות יותר, בעלות כיונון של עומס ראשוני בלבד, ומשקל לא מבוטל.

בקיצור - ודא התאמת צינור ראש (קוטר ואורך), התאמה לבלמים ולציר הגלגל הקדמי, וקח את המתאים הזול יותר....

בהצלחה


חזרה לפורום