נושא: שני סנטימטר לכל כיוון?? תאריך: 12/11/2007 10:47:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
שני סנטימטר הוא ההבדל בין דיסק "6 לבין דיסק "8.
נראה לי שאני לא מבין משהו....
דרך אגב, יש לי שני מתאמים מהסוג שאתה מדבר עליו, ודוקא המתאם הגדול יותר מתאים לי לדיסק "6 - ואין לי מושג מה תפקידו של הקטן יותר. מה שכן - ההבדל רחוק מלהיות 2 ס"מ.
|