הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/11/2007 3:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון עם תוכן  איך מפרקים את הקסטה מהגלגל
נושא: איך מפרקים את הקסטה מהגלגל תאריך: 12/11/2007 3:40:00 PM
מחבר/ת: ירון

מישהו יודע איך מפרקים את הקסטה(גלג"ש אחורים) מהגלגל האחורי


חזרה לפורום