טקסט הודעת פורום
12/11/2007 3:40:00 PM
ירון
איך מפרקים את הקסטה מהגלגל
נושא:
איך מפרקים את הקסטה מהגלגל
תאריך:
12/11/2007 3:40:00 PM
מחבר/ת:
ירון
מישהו יודע איך מפרקים את הקסטה(גלג"ש אחורים) מהגלגל האחורי
חזרה לפורום