טקסט הודעת פורום
| 12/11/2007 4:16:00 PM |
|
נושא: מתקן לאופניים תאריך: 12/11/2007 4:16:00 PM
מחבר/ת: אולג קרז
היי אביעד,
אם אתה מעוניין, אני יכול להלוות לך את המתקן שלי לסוף השבוע (מתקן רגיל) אני גר ברכסים, עובר לעיתים קרובות גם בנשר.
אם אתה מעוניין, צור איתי קשר.
|
חזרה לפורום |
|
|