טקסט הודעת פורום
| 12/12/2007 10:46:00 AM |
|
נושא: בבקשה עזרה דחופה ממבינים בלבד תאריך: 12/12/2007 10:46:00 AM
מחבר/ת: שי
האם כדאי לרכוש את האופניים GT TIMBERLINE I-DRIVE 2003 מיד שנייה ??? למה לשים לב ? מה לבדוק ? ומה המחיר שהם שוות ?
נ.ב - האם מתאימות כאופני כניסה לתחום ?
האופניים כמעט זהות לאלו שבתמונה ..
|
חזרה לפורום |
|
|