הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/12/2007 10:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי עם תוכן  בבקשה עזרה דחופה ממבינים בלבד
נושא: בבקשה עזרה דחופה ממבינים בלבד תאריך: 12/12/2007 10:46:00 AM
מחבר/ת: שי

האם כדאי לרכוש את האופניים GT TIMBERLINE I-DRIVE 2003 מיד שנייה ??? למה לשים לב ? מה לבדוק ? ומה המחיר שהם שוות ?

נ.ב - האם מתאימות כאופני כניסה לתחום ?

האופניים כמעט זהות לאלו שבתמונה ..


חזרה לפורום