הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2007 9:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  נראה לי קצת עדין
נושא: נראה לי קצת עדין תאריך: 12/14/2007 9:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מתקן מגניב, אבל לא נראה לי שיעמוד בטלטלות של רכיבת שטח - בודאי לא אגרסיבית.
עצם העובדה שרק נענעו את המוט עם היד - אין להשוות את הרעידות של אופניים לטלטול כזה, ואני מניח שיש סיבה לזה שלא עשו הדגמה עם אופניים אמיתיים בשטח אמיתי....

בקיצור, לרוכבי שטח כדאי לבדוק לפני שקונים. אם אתה רוכב שטח ותגלה שזה יותר עמיד ממה שנדמה לי, אשמח אם תוכל להעלות סרטון שמראה מה זה יכול לספוג. אם זה עמיד זה שווה ביותר, בעיקר לרכיבות "גנובות".....


חזרה לפורום