הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2007 1:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן א עם תוכן  אישית
נושא: אישית תאריך: 12/14/2007 1:27:00 PM
מחבר/ת: רומן א

אני מעריץ גדול של iron horse אז גם ההמלצה שלי תהיה בהתאם. הייתי הולך על maverick 3.2\3.0. וברוכים הבאים לתחום.


חזרה לפורום