טקסט הודעת פורום
12/14/2007 1:27:00 PM
רומן א
אישית
נושא:
אישית
תאריך:
12/14/2007 1:27:00 PM
מחבר/ת:
רומן א
אני מעריץ גדול של iron horse אז גם ההמלצה שלי תהיה בהתאם. הייתי הולך על maverick 3.2\3.0. וברוכים הבאים לתחום.
חזרה לפורום