הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2007 7:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oren volovsky עם תוכן  רכשתי-לא היה מוצלח-שדרגתי-עכשיו אני מרוצה
נושא: רכשתי-לא היה מוצלח-שדרגתי-עכשיו אני מרוצה תאריך: 12/14/2007 7:13:00 PM
מחבר/ת: oren volovsky

רכשתי את המוצר המדובר. ניסיתי אותו ב2 מידות שונות בשתיהן היו בעיות: העיקרית- החלקה מעל הרגל. בנוסף החימום לא משהו. שידרגתי למחממים יפיפיים של "בייסיקל ליין" (הדגם היקר בצבעי כחול ושחור) ואני מרוצה מאוד וממליץ בחום.
אומנם עולים כ150 לאחר ההנחה אך נצמדים היטב בזכות פס הסיליקון מחממים ונעימים וגם בונוס- מאוד יפים ואיכותיים (תפרים כפולים)
אורן


חזרה לפורום