נושא: רכשתי-לא היה מוצלח-שדרגתי-עכשיו אני מרוצה תאריך: 12/14/2007 7:13:00 PM
מחבר/ת: oren volovsky
רכשתי את המוצר המדובר. ניסיתי אותו ב2 מידות שונות בשתיהן היו בעיות: העיקרית- החלקה מעל הרגל. בנוסף החימום לא משהו. שידרגתי למחממים יפיפיים של "בייסיקל ליין" (הדגם היקר בצבעי כחול ושחור) ואני מרוצה מאוד וממליץ בחום. אומנם עולים כ150 לאחר ההנחה אך נצמדים היטב בזכות פס הסיליקון מחממים ונעימים וגם בונוס- מאוד יפים ואיכותיים (תפרים כפולים) אורן
|