הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2007 3:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  bony m עם תוכן  בניית שרירי הרגליים בצורה נכונה?!
נושא: בניית שרירי הרגליים בצורה נכונה?! תאריך: 12/15/2007 3:09:00 AM
מחבר/ת: bony m

יוצא לי לראות תחרויות ,והרוכבים עזבו שהם רזים מאוד,
הרגליים שלהם מאוד מעוצבות מבחינת שרירים איך אומרים חח :cool: רגליים "מדוגמות"
לתחריות, בקיצור בניית שריר נכון מוארך אתלטי, הכיצד?
* מה עושים?
* הילוכים קשים ?
* הילוכים קלים?
מהירות סיבובי רגליים בקצב מסוים?
יום טוב :suss:


חזרה לפורום