נושא: בניית שרירי הרגליים בצורה נכונה?! תאריך: 12/15/2007 3:09:00 AM
מחבר/ת: bony m
יוצא לי לראות תחרויות ,והרוכבים עזבו שהם רזים מאוד, הרגליים שלהם מאוד מעוצבות מבחינת שרירים איך אומרים חח :cool: רגליים "מדוגמות" לתחריות, בקיצור בניית שריר נכון מוארך אתלטי, הכיצד? * מה עושים? * הילוכים קשים ? * הילוכים קלים? מהירות סיבובי רגליים בקצב מסוים? יום טוב :suss:
|