הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2007 8:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד הלל עם תוכן  מידת אופניים
נושא: מידת אופניים תאריך: 12/15/2007 8:01:00 AM
מחבר/ת: אלעד הלל

שלום.
בעבר היו ברשותי אופני TREK 4300 במידה 19.5 אינ´ץ.
שדרגתי לאופני ספשלייזד XC PRO במידה XL.
כשאני יושב על האופניים אני מרגיש שהגב שלי כפוף כאילו הכידון רחוק מדי.
נאמר לי במצמן שצריך להתרגל לאופניים כי הגאומטריה שונה מאלו של TREK, ובמידת הצורך ניתן להגביה סטם .
ממדידת המרחק מהקראנק לציר הכיסא יצא בספשלייזד 21 אינץ´.האם באמת יש הבדל בגדלים?
מה דעתכם?


חזרה לפורום