הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2007 1:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון אברהם עם תוכן  בעיה בבלמי HAYES
נושא: בעיה בבלמי HAYES תאריך: 12/15/2007 1:07:00 PM
מחבר/ת: אלון אברהם

יש לי בעיה של רוטור שמתחכך ברפידות. לאחר הסתכלות מעמיקה על הברקס הבעייתי, שמתי לב שאחת הרפידות ממש תקועה בחוץ ולא חוזרת למקומה. פירקתי את הרפידות וניסיתי לדחוף את הבוכנה של הברקס בחזרה פנימה אבל ללא הצלחה. מכאן כמה שאלות:
1. יכול להיות שהחלק המדובר (PISTON) תקוע ויש צורך לשמן אותו בכדי שיזוז חלק?[כמובן בלי הרפידות ולנקות אחרי היטב]
2. יכול להיות שיש יותר מידי נוזל ברקס שדוחף את הפיסטון החוצה ולא נותן לו לחזור עד הסוף?

המערכת היא hayes 9 XC והוראות ההפעלה נמצאות בכתובת http://www.hayesdiscbrake.com/pdf/45-14550DEnglishForWeb.pdf

תודה רבה,
אלון



חזרה לפורום