טקסט הודעת פורום
| 12/15/2007 8:59:00 PM |
|
נושא: המלצה תאריך: 12/15/2007 8:59:00 PM
מחבר/ת: איתי ברקוביץ
אני אישית רוכב על אופני trek 1400, עלו לי יד שנייה 3500. הילוכים שימנו 105, פדלים אולטגרה, מזלג קידמי קרבון, מוט כיסא קרבון. אני מאוד מאוד מרוצה.
|
חזרה לפורום |
|
|