הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2007 8:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי ברקוביץ עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה תאריך: 12/15/2007 8:59:00 PM
מחבר/ת: איתי ברקוביץ

אני אישית רוכב על אופני trek 1400, עלו לי יד שנייה 3500.
הילוכים שימנו 105, פדלים אולטגרה, מזלג קידמי קרבון, מוט כיסא קרבון.
אני מאוד מאוד מרוצה.


חזרה לפורום