טקסט הודעת פורום
12/15/2007 10:20:00 PM
כפיר סימן טוב
רכיבה בסל"ד גבוה?
נושא:
רכיבה בסל"ד גבוה?
תאריך:
12/15/2007 10:20:00 PM
מחבר/ת:
כפיר סימן טוב
לא הבנתי איך זה קשור מבחינת שחרור השרירים או מתיחות
חזרה לפורום