הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2007 10:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר סימן טוב עם תוכן   רכיבה בסל"ד גבוה?
נושא: רכיבה בסל"ד גבוה? תאריך: 12/15/2007 10:20:00 PM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב

לא הבנתי איך זה קשור מבחינת שחרור השרירים או מתיחות


חזרה לפורום