טקסט הודעת פורום
| 12/16/2007 12:43:00 AM |
|
נושא: דבר השותף תאריך: 12/16/2007 12:43:00 AM
מחבר/ת: אילן קרפל
אני מתקן אותך ניר, הסקוט עלו 900 ש"ח... :) ואגב אני רכשתי ספשלייזד סטאמפג´מפר יד שנייה בחצי מהמחיר שבחנות. ז אומנם 5000 ש"ח אבל איזה אופניים!!!
|
חזרה לפורום |
|
|