נושא: שדרוג פירושו לעלות מדרגה תאריך: 12/16/2007 10:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה מרגיש שהאופניים מגבילים אותך באיזושהי דרך? אני יכול לחשוב על שני כיוונים שבהם יתכן שהאופניים מגבילים אותך: 1. DH אגרסיבי - סגנון הרכיבה שלגביו אני משוכנע שיש צורך במהלכי מתלים ארוכים. 2. דירט/אורבן/טריאל - סגנון שבו יש יתרון דוקא לאופניים קשיחים או לפחות בעלי ז"ק.
מה שאתה עושה עונה בדיוק להגדרה של AM, והאופניים האלה הם מהדגמים היותר מוצלחים בתחום. תמשיך להינות מהם.
|