הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2007 10:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שדרוג פירושו לעלות מדרגה
נושא: שדרוג פירושו לעלות מדרגה תאריך: 12/16/2007 10:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אתה מרגיש שהאופניים מגבילים אותך באיזושהי דרך?
אני יכול לחשוב על שני כיוונים שבהם יתכן שהאופניים מגבילים אותך:
1. DH אגרסיבי - סגנון הרכיבה שלגביו אני משוכנע שיש צורך במהלכי מתלים ארוכים.
2. דירט/אורבן/טריאל - סגנון שבו יש יתרון דוקא לאופניים קשיחים או לפחות בעלי ז"ק.

מה שאתה עושה עונה בדיוק להגדרה של AM, והאופניים האלה הם מהדגמים היותר מוצלחים בתחום. תמשיך להינות מהם.


חזרה לפורום