הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2007 11:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ששון ... עם תוכן  לא מחליפים סוס מנצח
נושא: לא מחליפים סוס מנצח תאריך: 12/16/2007 11:08:00 AM
מחבר/ת: ששון ...

לפי התאורים שלך סגנונות הרכיבה שלנו דומים, מושכים לקצה הכיפי של ה AM
אני החלפתי לאחרונה מאנדורו לסטמפי 2008. בירידות טכניות הסטמפי מרגישות קצת קופצניות לעומת הדורסניות של האנדורו אבל ההיגוי יותר זריז ומדוייק. לעומת זאת חווית העליות השתדרגה מאוד, גם בעליות טכניות דרדרת וסלעים שהסטמפי אוכל בלי מלח.
בקיצור, אתה נהנה? לא מחליפים סוס מנצח.
חוצמזה גם אני רואה כל מיני לוחמי AM עם כלים כבדים אשר אוכלים קש בעליות ויורדים ירידות הרבה, אבל הרבה, יותר לאט ממני...




חזרה לפורום