טקסט הודעת פורום
| 12/16/2007 12:01:00 PM |
|
נושא: חופשים במערכת תאריך: 12/16/2007 12:01:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אם חיזקת ציר שהשתחרר, כמה פעמים, יכול להיות שחלק מסויים כבר נשחק. קשה מאוד לתת חוו"ד ככה, ביקור אצל מכונאי יוכל לעזור (ושים לב שאתה רואה מה הוא עושה, כדי ללמוד! :) )
|
חזרה לפורום |
|
|