הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/16/2007 12:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  חופשים במערכת
נושא: חופשים במערכת תאריך: 12/16/2007 12:01:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אם חיזקת ציר שהשתחרר, כמה פעמים, יכול להיות שחלק מסויים כבר נשחק.
קשה מאוד לתת חוו"ד ככה, ביקור אצל מכונאי יוכל לעזור (ושים לב שאתה רואה מה הוא עושה, כדי ללמוד! :) )


חזרה לפורום