טקסט הודעת פורום
| 12/16/2007 7:30:00 PM |
|
נושא: מזלג 120 מ"מ לסנטה כרוז סופרלייט תאריך: 12/16/2007 7:30:00 PM
מחבר/ת: דרור פסי
שלום! האם למישהו יש ניסיון בהרכבת בולם 120 מ"מ לאפני סנטה כרוז סופר לייט שנת 2004 והאם מישהו חושב בניגוד להגדרת היצרן שיכולה להיווצר בעיה כלשהי בהוספת 20 מ"מ, תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|